Introducere
Înainte de a efectua o comandă, trebuie să citiți acești Termeni și condiții în totalitate. Dacă nu sunteți de acord cu vreunul dintre acești Termeni,comanda nu va trimisă
Vizitatorii cu vastra de sub 18 ani nu trebuie să se înnregistreze pe acest web-site si nici nu ne pot oferi alte date.
Poze
Avem mare grijă în prezentarea produselor pe site-ul nostru pentru a fi cât se poate de exacte. Cu toate acestea, imaginile pe care le vedeți vor depinde de ecranul pe care il folositi și de capacitățile de culori ale monitorului dvs.. Prin urmare, nu putem garanta că imaginile produselor pe care le vedeți reprezintă o reprezentare reală a produsului.
De asemenea pentru unele imagini de produse folosim exemple, ceea ce înseamnă că ambalajul real va arăta diferit. Acest lucru este menționat sub fotografie
Primirea comenzii dvs.
La scurt timp după ce ați dat o comandă la noi, vi se va trimite un e-mail de confirmare și vă vom suna înapoi pentru a o confirma..
Acceptarea comenzii și executarea acordului între părți se va efectua la expedierea comenzii dvs., cu excepția cazului în care ați anulat comanda în conformitate cu instrucțiunile de anulare a comenzii indicate mai jos. Vom primi plata pentru produsele dvs. la transmiterea comenzii..
Neacceptarea unei comenzi poate rezulta din una dintre următoarele motive:
- Produsul comandat nu este disponibil. Accesați Disponibilitatea produsului
- Imposibilitatea de efectuare a plății
- Identificator de alcătuire a prețului sau eroare în descrierea produsului
- Nerespectarea de eligibilitate a criteriilor pentru comanda specificate în Termeni și condiții
- Comenzile de pe internet vor fi confirmate prin e-mail
- Anularea comenzii. Dacă doriți să anulați comanda dvs., vă rugăm să ne contactați trimițându-ne un e-mail de confirmare care vă arată intenția de a anula comanda
Vă rugăm să acordați atenție asupra faptului că dreptul dvs. de a returna produsele achizitionate nu se aplică tuturor produselor.
Mai multe detalii sunt afișate pe pagina Politica de retur.
Va rugăm să aveți în vedere , cheltuielile de livrare vor trebuie achitate de către client .
Modalități de plată
Acceptăm plăti doar cu carduri de credit.
Acceptăm plăți cu card în EURO, RON si BGN
Politica pretului
Pretul este afisat pe site-ul nostru in lei si include TVA
Prețurile se pot schimba si ca urmare ofertele in orice moment nu mai pot fi valabile. .
Pretul nu include livrarea.
Disponibilitate / Informații despre produs
Oferim produse pe site-ul nostru atent selectate pentru cumpărături online. Prețurile produselor se pot schimba uneori. Dacă articolele pe care le-ați comandat nu sunt disponibile, dacă sunt supuse unei operatiuni de import cu întârziere sau prețul este mai mare decât cel specificat în comanda dvs., vom încerca să vă contactăm la adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o la depunerea comenzii. Dacă nu vă putem contacta sau nu putem primi un răspuns prin telefon sau prin poștă, comanda nu va fi trimisă.
Informație legată de livrare
Livrările se vor efectua cuserviciile curierului Speedy.
Prețurile afișate pe site-ul nostru nu includ livrarea. Termenul de livrare nu este esențial pentru pezentul Acord.
În orice moment, proprietatea legală și echitabilă Produsele comandate nu se vor transmite în proprietatea dvs. Conform cu dreptul de proprietate legală si echitabilă , până în momentul în care am primit plata integrală.
Comanda dvs. include un formular de retur cu instrucțiuni clare despre cum ne puteti returna produsele pentru reparat sau înlocuire. Completați formularul de retur, în care indicați dacă doriți reparatie sau înlocuire.
Ambalează mărfurile pentru a preveni deteriorarea acestuia si adăugă un formular de retur. Trimiteți produsul prin poștă recomandată sau altă metodă de expediere sigură, păstrând chitanța până când ați primit suma pentru produsele returnate. Dovada expedierii nu este dovada livrării.
Vă rugăm să rețineți că nu se achită nicio rambursare în avans. Costurile de expediere sau alte costuri de retur vor fi în sarcina clientului. Trebuie să returnați mărfurile, împreună cu ambalajul lor, în aceeași stare în care le-ați primit. Returnările sunt trimise pe riscul dvs. Garanția comercială este valabilă numai pe teritoriul Republicii Bulgaria pe o perioadă de 24 de luni de la data cumpărării.(a) daune datorate uzurii normale; b) deteriorarea in exterior a produselor (cum ar fi zgârieturi, îndoiri, carcasă spartă etc.); c) defecte cauzate de o utilizare necorespunzătoare, scurt circuite electrice, întreținere necorespunzătoare, contact cu lichide și foc; (d) o defecțiune datorată utilizării cu un produs incompatibil; (e) daune sau defecțiuni cauzate de încercarea de a-l deschide, modifica sau repara, fie de către utilizator, fie de către un atelier neautorizat; (f) deteriorarea sau defecțiunea cauzată în urma nerespectării instrucțiunilor care însoțesc dispozitivul. Pentru a solicita o reclamatie comercială, trebuie să: (i) Accesați un serviciu autorizat Boe Vapping (le puteți găsi pe hartă https://bovaping.bg/%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D1%8A%D0%B4%D0%B5 -% D0% B4% D0% B0-% D0% BA% D1% 83% D0% BF% D1% 8F / marcate cu roșu. (ii) Dacă locuiți într-un alt oraș în care nu există nici serviciu de Bo Vapping, vă rugăm să ne contactați la adresa de contact@bovaping.bg și vă vom aranja procesul. Garanția comercială nu afectează drepturile dvs. legale în calitate de consumator care rezultă din garanția prevăzută la art. 112 – 115 din Legea privind protecția consumatorilor. Art. 112. (1) În cazul oferirii unor produse ce nu corespund cu produlele incluse in Acordul dintre părti Acordul de vânzare, consumatorul are dreptul să depună o cerere solicitând vânzătorului să trimită produsele în conformitate acest acord de vânzare. În acest caz, consumatorul poate alege între repararea produsului sau înlocuirea acestuia cu unul nou, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau metoda de compensare aleasă de acesta este disproporționată față de celălalt (2) Se consideră că o metodă de compensare a consumatorului este disproporționată în cazul în care utilizarea acestuia impune costuri vânzătorului, care sunt nerezonabile în comparație cu celălalt mod de compensare, ținând cont de: valoarea produsului , in cazul in care a fost in concordanta cu conformitatea; importanța nerespectării; posibilitatea de a oferi consumatorului un alt mod de compensare care nu implică inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 113. În cazul în care produsul nucorespunde cu produsul indicat in acordul de vânzare, vânzătorul este obligat să îl aducă în conformitate cu acest acord de vânzare. (2) Ajustarea produselor necorespunzătoare cu contractul de vânzare trebuie făcută în termen de o lună de la depunerea plângerii de către consumator. (3) După expirarea termenului prevăzut la alin. 2, consumatorul are dreptul de a anula contractul și de a-i fi rambursat sau de a solicita o reducere a prețului pentru produsele conform art. 114. (4) Adaptarea produselor în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru consumator. Nu datorează nicio cheltuială pentru transportul produsurilor sau materialelor și manopera ce corespunde reparației acestuia și nu ar trebui să suporte inconveniente semnificative. (5) Consumatorul poate solicita, de asemenea, o despăgubire pentru prejudiciul suferit ca urmare a nerespectării. Art. 114. (1) În cazul neconformitatii produselro cu cele din Acordul de vânzare și atunci când consumatorul nu este satisfăcut de rezolvarea cererii sale, în temeiul art. 113, el are dreptul să aleagă una dintre următoarele opțiuni: anularea acordului și rambursarea sumei plătite de acesta; scăderea prețului. (2) Consumatorul nu poate solicita o rambursare sau o reducere a prețului produselor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască produsele cu una nouă sau să repare produsele în termen de o lună de la depunerea plângerii de către consumator. (3) Vânzătorul este obligat să satisfacă cererea de reziliere a Acordului și să recupereze suma plătită de consumator atunci când, după ce a satisfăcut trei pretenții ale consumatorului prin efectuarea reparației acelorași bunuri, în termenul garanției în temeiul art. 115, există o nouă apariție a neconformității produselor cu acordul incheiat de vânzare. (4) Consumatorul nu poate solicita rezilierea contractului dacă nerespectarea bunurilor de consum cu contractul este neglijabilă Art. 115. (1) Consumatorul își poate exercita dreptul în temeiul acestei secțiuni în termen de doi ani de la livrarea produselor. (2) Termenul prevăzut la alin. 1 încetează să mai funcționeze pentru timpul necesar pentru repararea sau înlocuirea produsului sau pentru incheierea unui acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului. (3) Exercitarea dreptului consumatorului conform alin. 1 nu va fi obligat de niciun alt termen pentru depunerea unei cereri decât termenul prevăzut la alin. 1. Art. 116. Vânzătorul care este responsabil pentru necorespunderea produselor, si are dreptul la o solicitare pentru daunele suferite împotriva părtii care a provocat neconformitatea, dacă acesta are o relație contractuală directă sau indirectă cu vanzătorul și împotriva producătorului atunci când este responsabil pentru neconformitatea bunurilor. Orice clauză dintr-un contract care restricționează sau exclude aceste drepturi ale comerciantului este minimă Art. 117. Garanția comercială reprezintă o obligație făcută de comercializant sau producător față de consumator, în plus față de obligația pe care o are în temeiul prezentei legi de a asigura conformitatea mărfurilor cu contractul de vânzare, de a recupera suma plătită sau de a înlocui sau repara mărfurile sau de a furniza alte servicii legate de produs atunci când nu respectă specificațiile sau eventual alte cerințe care nu au legătură cu respectarea produsului cu contractul de vânzare menționat în cererea de garanție comercială sau reclama făcută la momentul încheierii sau înainte de încheierea contractului. (2) Garanția comercială obligă cel care o emite în conformitate cu condițiile specificate în cererea de acordare a unei garanții comerciale și în reclama pentru aceasta. Îndeplinirea obligațiilor de garanție ale comerciantului de către comerciant nu are legătură cu costul pentru consumator. Art. 118. Garanția comercială se acordă consumatorului în scris sau printt-un alt mijloc tehnic de care dispune. Art. 119. (1) Cererea de acordare a unei garanții comerciale conține informații obligatorii despre: drepturile consumatorilor care decurg din garanția prevăzută la art. 112-115 și precizează clar că garanția comercială nu afectează drepturile consumatorilor care decurg din garanția prevăzută la art. 112-115, și mai precis că, indiferent de garanția comercială, vânzătorul este responsabil pentru lipsa de conformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare în cadrul garanției conform art. 112 – 115; conținutul și domeniul de aplicare al garanției comerciale; elementele esențiale necesare punerii în aplicare a acesteia, în special: modalitățile de formulare a revendicărilor; termenul garanției comerciale; sfera teritorială a garanției comerciale; numele și adresa persoanei care acordă garanția comercială și numele și adresa persoanei căreia i se poate depune garanția comercială, atunci când persoana respectivă este diferită de cea care oferă garanția comercială. (2) În cazul în care garanția comercială este furnizată de un producător care nu are un reprezentant pe teritoriul țării, iar cererea de furnizare a unei garanții comerciale nu conține informațiile de la alin. 1, articolul 1, aceste informații sunt furnizate consumatorului în mod corespunzător de către vânzător. (3) Informațiile prevăzute la alin. 1 ar trebui să fie clar, inteligibil și ușor de citit. Informațiile trebuie furnizate în limba bulgară. Puteți obține asistență și informații privind serviciul de garanție și procedura de reclamații de la Centrul de clienți Bo Vaping Bulgaria la adresa de contact: contact@bovaping.bg
Политика за връщане
Нежеланите стоки могат да бъдат върнати за възстановяване или замяна, ако бъдат върнати в първоначалното им състояние в рамките на 30
дни с доказателство за покупка.
Търговска гаранция
Comanda dvs. include un formular de retur cu instrucțiuni clare despre cum ne puteti returna produsele pentru reparat sau înlocuire. Completați formularul de retur, în care indicați dacă doriți reparatie sau înlocuire.
Ambalează mărfurile pentru a preveni deteriorarea acestuia si adăugă un formular de retur. Trimiteți produsul prin poștă recomandată sau altă metodă de expediere sigură, păstrând chitanța până când ați primit suma pentru produsele returnate. Dovada expedierii nu este dovada livrării.
Vă rugăm să rețineți că nu se achită nicio rambursare în avans. Costurile de expediere sau alte costuri de retur vor fi în sarcina clientului. Trebuie să returnați mărfurile, împreună cu ambalajul lor, în aceeași stare în care le-ați primit. Returnările sunt trimise pe riscul dvs. Garanția comercială este valabilă numai pe teritoriul Republicii Bulgaria pe o perioadă de 24 de luni de la data cumpărării.(a) daune datorate uzurii normale; b) deteriorarea in exterior a produselor (cum ar fi zgârieturi, îndoiri, carcasă spartă etc.); c) defecte cauzate de o utilizare necorespunzătoare, scurt circuite electrice, întreținere necorespunzătoare, contact cu lichide și foc; (d) o defecțiune datorată utilizării cu un produs incompatibil; (e) daune sau defecțiuni cauzate de încercarea de a-l deschide, modifica sau repara, fie de către utilizator, fie de către un atelier neautorizat; (f) deteriorarea sau defecțiunea cauzată în urma nerespectării instrucțiunilor care însoțesc dispozitivul. Pentru a solicita o reclamatie comercială, trebuie să: (i) Accesați un serviciu autorizat Boe Vapping (le puteți găsi pe hartă https://bovaping.bg/%D0%BE%D1%82-%D0%BA%D1%8A%D0%B4%D0%B5 -% D0% B4% D0% B0-% D0% BA% D1% 83% D0% BF% D1% 8F / marcate cu roșu. (ii) Dacă locuiți într-un alt oraș în care nu există nici serviciu de Bo Vapping, vă rugăm să ne contactați la adresa de contact@bovaping.bg și vă vom aranja procesul. Garanția comercială nu afectează drepturile dvs. legale în calitate de consumator care rezultă din garanția prevăzută la art. 112 – 115 din Legea privind protecția consumatorilor. Art. 112. (1) În cazul oferirii unor produse ce nu corespund cu produlele incluse in Acordul dintre părti Acordul de vânzare, consumatorul are dreptul să depună o cerere solicitând vânzătorului să trimită produsele în conformitate acest acord de vânzare. În acest caz, consumatorul poate alege între repararea produsului sau înlocuirea acestuia cu unul nou, cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau metoda de compensare aleasă de acesta este disproporționată față de celălalt (2) Se consideră că o metodă de compensare a consumatorului este disproporționată în cazul în care utilizarea acestuia impune costuri vânzătorului, care sunt nerezonabile în comparație cu celălalt mod de compensare, ținând cont de: valoarea produsului , in cazul in care a fost in concordanta cu conformitatea; importanța nerespectării; posibilitatea de a oferi consumatorului un alt mod de compensare care nu implică inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 113. În cazul în care produsul nucorespunde cu produsul indicat in acordul de vânzare, vânzătorul este obligat să îl aducă în conformitate cu acest acord de vânzare. (2) Ajustarea produselor necorespunzătoare cu contractul de vânzare trebuie făcută în termen de o lună de la depunerea plângerii de către consumator. (3) După expirarea termenului prevăzut la alin. 2, consumatorul are dreptul de a anula contractul și de a-i fi rambursat sau de a solicita o reducere a prețului pentru produsele conform art. 114. (4) Adaptarea produselor în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru consumator. Nu datorează nicio cheltuială pentru transportul produsurilor sau materialelor și manopera ce corespunde reparației acestuia și nu ar trebui să suporte inconveniente semnificative. (5) Consumatorul poate solicita, de asemenea, o despăgubire pentru prejudiciul suferit ca urmare a nerespectării. Art. 114. (1) În cazul neconformitatii produselro cu cele din Acordul de vânzare și atunci când consumatorul nu este satisfăcut de rezolvarea cererii sale, în temeiul art. 113, el are dreptul să aleagă una dintre următoarele opțiuni: anularea acordului și rambursarea sumei plătite de acesta; scăderea prețului. (2) Consumatorul nu poate solicita o rambursare sau o reducere a prețului produselor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască produsele cu una nouă sau să repare produsele în termen de o lună de la depunerea plângerii de către consumator. (3) Vânzătorul este obligat să satisfacă cererea de reziliere a Acordului și să recupereze suma plătită de consumator atunci când, după ce a satisfăcut trei pretenții ale consumatorului prin efectuarea reparației acelorași bunuri, în termenul garanției în temeiul art. 115, există o nouă apariție a neconformității produselor cu acordul incheiat de vânzare. (4) Consumatorul nu poate solicita rezilierea contractului dacă nerespectarea bunurilor de consum cu contractul este neglijabilă Art. 115. (1) Consumatorul își poate exercita dreptul în temeiul acestei secțiuni în termen de doi ani de la livrarea produselor. (2) Termenul prevăzut la alin. 1 încetează să mai funcționeze pentru timpul necesar pentru repararea sau înlocuirea produsului sau pentru incheierea unui acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului. (3) Exercitarea dreptului consumatorului conform alin. 1 nu va fi obligat de niciun alt termen pentru depunerea unei cereri decât termenul prevăzut la alin. 1. Art. 116. Vânzătorul care este responsabil pentru necorespunderea produselor, si are dreptul la o solicitare pentru daunele suferite împotriva părtii care a provocat neconformitatea, dacă acesta are o relație contractuală directă sau indirectă cu vanzătorul și împotriva producătorului atunci când este responsabil pentru neconformitatea bunurilor. Orice clauză dintr-un contract care restricționează sau exclude aceste drepturi ale comerciantului este minimă Art. 117. Garanția comercială reprezintă o obligație făcută de comercializant sau producător față de consumator, în plus față de obligația pe care o are în temeiul prezentei legi de a asigura conformitatea mărfurilor cu contractul de vânzare, de a recupera suma plătită sau de a înlocui sau repara mărfurile sau de a furniza alte servicii legate de produs atunci când nu respectă specificațiile sau eventual alte cerințe care nu au legătură cu respectarea produsului cu contractul de vânzare menționat în cererea de garanție comercială sau reclama făcută la momentul încheierii sau înainte de încheierea contractului. (2) Garanția comercială obligă cel care o emite în conformitate cu condițiile specificate în cererea de acordare a unei garanții comerciale și în reclama pentru aceasta. Îndeplinirea obligațiilor de garanție ale comerciantului de către comerciant nu are legătură cu costul pentru consumator. Art. 118. Garanția comercială se acordă consumatorului în scris sau printt-un alt mijloc tehnic de care dispune. Art. 119. (1) Cererea de acordare a unei garanții comerciale conține informații obligatorii despre: drepturile consumatorilor care decurg din garanția prevăzută la art. 112-115 și precizează clar că garanția comercială nu afectează drepturile consumatorilor care decurg din garanția prevăzută la art. 112-115, și mai precis că, indiferent de garanția comercială, vânzătorul este responsabil pentru lipsa de conformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare în cadrul garanției conform art. 112 – 115; conținutul și domeniul de aplicare al garanției comerciale; elementele esențiale necesare punerii în aplicare a acesteia, în special: modalitățile de formulare a revendicărilor; termenul garanției comerciale; sfera teritorială a garanției comerciale; numele și adresa persoanei care acordă garanția comercială și numele și adresa persoanei căreia i se poate depune garanția comercială, atunci când persoana respectivă este diferită de cea care oferă garanția comercială. (2) În cazul în care garanția comercială este furnizată de un producător care nu are un reprezentant pe teritoriul țării, iar cererea de furnizare a unei garanții comerciale nu conține informațiile de la alin. 1, articolul 1, aceste informații sunt furnizate consumatorului în mod corespunzător de către vânzător. (3) Informațiile prevăzute la alin. 1 ar trebui să fie clar, inteligibil și ușor de citit. Informațiile trebuie furnizate în limba bulgară. Puteți obține asistență și informații privind serviciul de garanție și procedura de reclamații de la Centrul de clienți Bo Vaping Bulgaria la adresa de contact: contact@bovaping.bg
În set cu Produsul asa cum a fost cumpărat (inclusiv toate părțile, accesoriile, părțile de schimb și accesoriile, dacă Produsul reprezintă un set de mai multe produse separate); alături de dovada plății Produsului (bon fiscal în numerar sau alt document care atestă plata produsului). În cazul in care anulati Acordul , Vânzătorul vă va rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de expediere (cu excepția costurilor suplimentare legate de metoda de expediere aleasă, alta decât cea mai standartă modalitate de livrare rezonabilă vânzătorului) fără întârziere nejustificată și, după caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ați informat Vânzătorul cu privire la decizia dvs. de a rezilia Acordul. Vânzătorul are dreptul să întârzie rambursarea până la primirea Produselor sau până la furnizarea dovezii de plată, că ați trimis Produsele înapoi, indiferent de cea care este in anterior transmisă. Vânzătorul va înnapoia sumele plătite de dvs. prin aceeași metodă de plată folosită de dvs. în tranzacția inițială de plată pentru Produsele achiziționate, cu excepția cazului în care ați convenit în mod explicit diferit. După caz, această rambursare va fi contra cost. Veți fi responsabil pentru scăderea prețului Produselor achizitionate ca urmare a testării lor, pentru care va fi necesar a se stabili starea, proprietățile de functionare ale produselor returnate. Costurile de returnare a Produselor (transport, curier / poștă etc.) rămîn pe contul dvs. și nuvor fi rambursate de către Vânzător. Dacă în comanda sunt incluse mai multe Produse și doar unele dintre acestea vor fi returnate, Vânzătorul va restitui suma corespunzătoare produsului returnat (adică, rambursează numai prețul Produselor returnate și acelea ce corespund conditiilor de eligibilitate și livrarea acestora, dacă acestea sunt calculate separat). Vânzătorul nu va fi responsabil pentru nicio întârziere la primirea sumelor returnate către Client, dacă acesta din urmă a furnizat informații bancare incorecte sau din alte motive independente de controlul Vânzătorului. Instrucțiuni de returnare produse În cazuri de reclamații cu privire la produsele comandate din orașe în care nu avem încă service, trimiteți articolul prin poștă recomandată sau altă metodă de expediere sigură, salvând chitanța până când primiți un credit pentru returul dvs. Dovada expedierii nu reprezintă dovada primirii. Vă rugăm să rețineți că nu se plătește nicio rambursare în avans. Costurile de expediere sau alte costuri de retur vor fi în sarcina clientului și vor fi rambursate de noi numai în cazul mărfurilor deteriorate, defecte din urma livrării necorespunzătoare. Trebuie să returnați mărfurile, împreună cu ambalajul lor, în aceeași stare în care le-ați cumpărat. Retururile sunt trimise pe propriul dvs. risc. Condiții generale Avem dreptul de a modifica prezentele Condiții generale în orice moment considerăm . În cazul una dintre aceste condiții devine nevalabilă sau neaplicabilă, celelalte puncte din acesti Termeni condiții vor continua să-si indeplinească actiunea cu deplin drept. .
Putem modifica aceste Termeni și Condiții în orice moment. Dacă oricare dintre acești termeni și condiții este invalid sau neaplicabil, restul acestor termeni și condiții vor continua să fie în vigoare și efect complet.